torsdag 2. april 2009

Landet som heter Syden.




Brukte gårsdagen på å pakke til den eminente charterferien vi reiser på i morgen tidlig. Da jeg har vokst opp i en familie som har foretrukket å følge landeveiene i Europa mot Italia i hjemmesnekrede campingbiler fremfor å sette seg på et fly med et bestilt hotell som venter, er jeg spent på hva som venter meg på kanariøyenes hovedstad, Playa del Ingles. Planen er i allefall at vi skal bade, danse, drikke, spise, løpe og varme oss en hel uke. Feriegarderoben skal selvsagt behørlig dokumenteres, men her har dere et lite utvalg av hva jeg har plukket med meg. Det er først og fremst de blomstrete, prikkete og mønstrete kjolene og skjørtene som en uke fram i tid skal få svinge seg nedover playaen. Langt vekk fra vintermørket og de sorte lange trøyene jeg har gjemt meg i gjennom hele vinteren.

Ingen kommentarer:

This many people has played dress up